Изпращане и доставка

Какво е Моят профил и какво мога да правя там?

В МОЯТ ПРОФИЛ имате достъп до всичките си поръчки и можете да променяте своите данни и парола.
Когато правите поръчка, вашият акаунт ще бъде създаден автоматично и винаги можете да влезете в МОЯТ ПРОФИЛ, като използвате своя имейл адрес и паролата, която ще бъде изпратена на имейла ви.

Мога ли да променя адреса си за доставка след като направя поръчката си?

Да! Можете да промените адреса си за доставка, ако поръчката ви все още не е изпратена. За да промените адреса си, пишете ни на имейл адрес info@redbike.bg като посочите номера на поръчката си и актуален адрес за доставка. Очаквайте да се свържем с вас за потвърждение.

Колко струва доставката?

Таксите ни за доставка са фиксирани:
За поръчки на стойност над 100 лв. – безплатна доставка;
Доставка до офис на куриер – 3.90 лв.;
Доставка до адрес – 4.90 лв.;
Експресна доставка на следващия ден (за поръчки, направени до 14 ч.): 7.90 лв.

Как ще бъде доставена моята поръчка, от кой куриер?

Поръчките се доставят чрез SPEEDY на посочен от вас адрес за доставка или офис на куриера.
С цел да получите своята пратка по-бързо, ви препоръчваме да изберете доставка до офис на SPEEDY. Поръчките до офис на куриера могат да бъдат получени на следващия работен ден, включително и в събота до 13:00 ч.

Пратките могат да бъдат доставени и от собствен куриер на REDBIKE.bg в рамките на София-град.

Какво ще стане, ако не съм вкъщи, когато пристигне поръчката ми?

Ако няма кой да приеме пратката, куриерът ще я депозира в офис на SPEEDY за срок до 7 дни.

Можете да се свържете с куриера, за да получите повече подробности относно вашата пратка на телефонен номер 070017001.

Мога ли да изпратя поръчката на адрес, различен от адреса за фактуриране?

Например, ако искам да изпратя подарък на приятел от друг град.

Да! Адресът за доставка може да бъде различен от адреса на фактуриране. Когато правите своята поръчка, моля, уверете се, че сте въвели правилно и точно адресите. Данните за фактуриране трябва да съвпадат с тези от банковото платежно нареждане.

Връщане и възстановяване на платена сума

Какъв е срокът за връщане на продукт?

REDBIKE.BG ви дава правото да върнете закупените артикули, без да е необходимо да посочвате причина, по всяко време в рамките на 30 дни, считано от датата, на която сте получили стоката. Можете да върнете всеки артикул в рамките на 30 дни, стига той да бъде в перфектно състояние (неизползван, с етикет, в оригинална опаковка). Може да намерите допълнителна информация тук: Замяна и връщане

Как да разбера дали сте получили артикулите, които съм върнал?

Времето за получаване на върнатите от вас артикули зависи от срока на доставка от куриера. След като получим пратката, ще се свържем с вас за потвърждение. Винаги можете да попитате куриерската служба за местоположението на вашата пратка.

Как мога да върна продукт? Мога ли да го сменя за друг?

За да върнете артикул, трябва да попълните единния формуляр за отказ, който ще намерите в секция Замяна и връщане. Можете да върнете всеки артикул в рамките на 30 дни, стига артикулът да е в перфектно състояние (неизползван, с етикет, в оригиналната си опаковка). Може да намерите допълнителна информация тук: Замяна и връщане

Какво трябва да направя, ако получа грешен артикул?

Правим всичко по силите си, за да гарантираме, че ще получите закупените от вас артикули, но ако сте получили грешен артикул, моля, свържете с нас.

Какво да направя, ако получа повреден артикул?

Правим всичко по силите си, за да гарантираме, че избраните от вас артикули пристигат в перфектно състояние, но ако получите дефектна или повредена стока по време на доставката, моля, свържете се с нас.

Как да подготвя пратката си за връщане?

Моля, върнете артикулите в оригиналната им опаковка. Върнатите артикули трябва да бъдат неизползвани, в перфектно състояние и да съдържат всички етикети и оригинални опаковки. Моля, използвайте нова опаковка, за да се уверите, че върху оригиналната опаковка на продукта няма да бъдат прикрепени други етикети или тиксо.

Моля да приложите попълнен формуляр за отказ при опакования продукт за връщане и да отразите номера на своята поръчка като коментар в товарителницата. Изпратете пратката на следния адрес:
София, бул. Евлоги и Христо Георгиеви № 70, офис 12§
Получател: ВИА ВЕЛОКС ЕООД
Телефон на получателя: 0887 839 832

След като получим и обработим пратката с върнатите артикули, заплатената от вас сума ще ви бъде възстановена по банкова сметка в рамките на 10 дни. Разбира се, ще ви информираме, когато сумата ви бъде възстановена.

Как ще получа възстановената сума?

След като обработим върнатите от вас артикули, ще възстановим заплатената от вас сумата и ще ви изпратим имейл за потвърждение. Ако сте заплатили с наложен платеж: екипът ни ще се свърже с вас, за да ни предоставите банкова сметка, по която да възстановим заплатената от вас сума. Ако сте заплатили по банков път, сумата се възстановява по банковата сметка, от която е извършено плащането. Ще получите възстановената сума по сметката си до 10 дни.

Промяна или анулиране на поръчка

Как мога да отменя поръчката си?

Ако промените решението си относно покупката си, имате възможност да анулирате поръчката си. Докато пратката ви все още не е подадена към куриер, имате възможност да я анулирате. За да отмените поръчката си, пишете ни на имейл адрес info@redbike.bg като посочите номера на поръчката си и свободен текст, че желаете да я отмените. Очаквайте да се свържем с вас за потвърждение.
Ако поръчката ви е обработена и предадена към куриер, за съжаление е твърде късно да я отмените.

Ако вече сте получили поръчаните от вас артикули, може да ги върнете. Повече информация ще намерите тук: Замяна и връщане

Мога ли да добавя артикул към поръчката си?

Да! Може да добавите артикул, стига поръчката ви да не е изпратена. За да добавите артикул към съществуваща неизпратена поръчка, намерете артикула, който искате да добавите, и направете нова поръчка като напишете коментар в полето „Бележки към поръчката“, че желаете заявките да бъдат обединени.

Поръчки, които вече са обработени и изпратени с куриер, не могат да се променят.

Плащане и ценообразуване

Какви са опциите за плащане?

Предлагаме няколко начина на плащане.

Наложен платеж (плащане на куриер при доставка)
Заплащането на дължимата сума по направена онлайн поръчка се извършва в момента на доставката. Дължимата сума се заплаща на представителя на куриерската служба в офис на Спиди или при доставка до желан от вас адрес. Онлайн поръчки с метод на плащане „Наложен платеж“ се обработват и изпращат с услугата пощенски паричен превод. Плащането може да бъде направено в брой или с банкова карта на ПОС-терминал. Разписката, която получавате от куриера при доставка на поръчката, е равносилна на касова бележка. За издадени фактури разписката, получена при доставка на поръчката, се прикрепя към нея.

Банков превод
Можете да извършите плащане по банков път на дължимата сума по направена поръчка. В основанието за плащане посочете номера на поръчката, съдържащ се в писмото за потвърждение, изпратено на имейл адреса ви. Доставка на поръчките, платени по банков път, се извършва след потвърждение на банковия превод. Плащането се извършва по следната банкова сметка:
IBAN: BG64BUIN95611000653200
BIC: BUINBGSF
Име на банката: АЛИАНЦ БАНК БЪЛГАРИЯ
Валута на сметката: BGN
Получател: ВИА ВЕЛОКС ЕООД

Има ли допълнителни такси, които не са показани на уебсайта?

Не! Цялата стойност на поръчаните артикули заедно с таксите за доставка са видими в пазарската ви количка.

Как да разбера дали банковия ми превод е приет?

След като получим плащането ви, ще се свържем с вас за потвърждение и поръчката ви ще бъде обработена. Ако възникнат проблеми с плащането ви, ще се свържем с вас.

Колко време мога да изчакам да платя поръчката си?

След като направите поръчката си и сте избрали да платите чрез банков превод, трябва да направите плащане в рамките на 2 работни дни.

Мога ли да направя банков превод, въпреки че времето за плащане на поръчката ми е изтекло?

Моля, свържете се с нас по имейл и ни изпратете номера на вашата поръчка. Ако желаните от вас артикули са налични, можем да активираме поръчката ви отново и да я подготвим за изпращане, след като получим плащането ви.

Поръчки

Как да направя поръчка?

Ако желаете да направите поръчка, моля, следвайте стъпките по-долу:

  1. Добавете в количката всеки артикул, който желаете да закупите (изберете размер и кликнете върху бутона КУПИ).
  2. След като всички продукти, които искате да закупите, бъдат добавени в количката, моля, кликнете върху пазарската кошница (в горния десен ъгъл на страницата ни) и изберете опцията Поръчка.
  3. Моля, попълнете цялата необходима информация за доставка, АКО СТЕ НОВ КЛИЕНТ и завършете поръчката си, като изберете доставка и начин на плащане.
  4. Изберете опцията Регистрация на профил в сайта. Така автоматично вашият акаунт ще бъде създаден и винаги можете да влезете в МОЯТ ПРОФИЛ, като използвате вашия имейл и автоматично генерирана парола, която ще получите на електронната си поща. Ще получите потвърждение на поръчката си по имейл.
Как да видя какво има в моята пазарска количка?

За да видите съдържанието на вашата количка, моля, кликнете върху иконката с кошницата в горния десен ъгъл на нашата страница. Всички артикули, които сте добавили към вашата количка, ще бъдат показани. Ако желаете да промените количеството на продуктите в кошницата си, можете да промените броя им, като кликнете върху бутоните -/+ в колоната за количество. Ако искате да премахнете някой артикул от вашата количка, моля, кликнете върху иконката в началото на реда преди снимката. Трябва да видите съответно актуализираната цена на вашата поръчка.

Как да добавя артикули в моята количка?

За да добавите артикул към вашата кошница, просто трябва да изберете желания размер и да кликнете върху бутона КУПИ. Ако желаете да промените количеството на продуктите в кошницата си, можете да промените броя им, като кликнете върху бутоните -/+ в колоната за количество. Трябва да видите съответно актуализираната цена на вашата поръчка.

Как да изтрия артикули от моята количка?

За да изтриете артикул от вашата количка, моля, кликнете върху иконката в началото на реда преди снимката. Трябва да видите съответно актуализираната цена на вашата поръчка.

Как да променя количеството на даден артикул в моята количка?

За да видите съдържанието на вашата количка, моля, кликнете върху иконката на кошницата в горния десен ъгъл на нашата страница. Всички артикули, които сте добавили към вашата кошница, ще бъдат показани. Ако желаете да промените количеството на продуктите в кошницата си, можете да промените броя им, като кликнете върху бутоните -/+ в колоната за количество. Ако искате да премахнете някой артикул от вашата количка, моля, кликнете върху иконката в началото на реда преди снимката. Трябва да видите съответно актуализираната цена на вашата поръчка.

Защо артикулът в моята пазарска количка вече не е наличен при завършване на поръчката?

Наличността на артикулите в сайта ни се отразява в реално време. Добавянето на артикул във вашата количка не ви гарантира правото да закупите този артикул. Докато не завършите процеса на плащане, друг клиент може да закупи артикула, дори ако е във вашата количка.

Защо цената на артикула, който добавих в пазарската си кошница, беше с намаление вчера, а днес е по-висока?

Добавянето на артикули във вашата пазарска количка не ви гарантира намаление на цените, ако промоционалната кампания е изтекла. Ако добавите артикул с промоционална цена в кошницата си, цената ще се промени автоматично, след като промоцията изтече. Препоръчваме ви да направите своята поръчка възможно най-скоро.

Как ще разбера дали сте получили поръчката ми?

След като изпратите своята поръчка, на екрана ви ще се появи разписка с подробности за крайната сума на поръчката, вашия адрес за доставка и поръчаните артикули. Също така ще получите потвърждение за поръчката си на имейл, както и можете да намерите всички подробности за поръчката в МОЯТ ПРОФИЛ, ако сте регистриран потребител на сайта ни.

Как да нулирам паролата си?

Ако сте забравили паролата си, трябва да въведете своя имейл адрес или потребителско име и да кликнете върху бутона „Нулиране на парола“. Ще получите имейл с връзка в него (моля, имайте предвид: писмото може да влезе във вашата папка за SPAM (нежелана поща). Кликнете на връзката в имейла, когато го получите, и ще бъдете подканени да въведете нова парола.

Ще ми кажете ли кога поръчката ми е изпратена?

Да! След като получим поръчката ви, ще се свържем с вас за потвърждение.

Как да разбера дали даден артикул е наличен?

Предлагаме богата гама от артикули, налични на склад в нашия логистичен център.

Как да избера своя размер?

Таблицата с размери, която ще намерите в страницата на всеки продукт, ще ви помогне да определите какъв размер трябва да закупите.

Искам фактура на името на юридическо лице. Какво да направя?

За съжаление, след като е била издадена, фактурата не може да бъде променена. Когато правите своята поръчка, не забравяйте да посочите коректни данни. В случай, че желаете да ви бъде издадена фактура на името на юридическо лице, при въвеждане на данните за поръчка попълнете името на фирмата и ЕИК (единен идентификационен код) в полето „Име на фирма“. След получаване на поръчката, ще ви бъде издадена фактура, която ще получите заедно с пратката.

Не мога да намеря бутона за покупка за избрания артикул.

Ако не можете да намерите бутона за покупка на избрания артикул, продуктът в момента да не е наличен. Моля, не се колебайте да се свържете с нас по всяко време, за да ви помогнем да намерите най-добрата екипировка за колоездене и велосипед за вас!